Home
→ retouren
Retouren
Om een aantal redenen kan het zijn dat u een product of bestelling moet retourneren:
- U heeft zich vergist of u bent niet tevreden (afkoelingsperiode bij bestelling via internet)
- Er is een defect of verkeerd product geleverd
- De levering is tijdens transport beschadigd
Tevredenheidsgarantie/afkoelingsperiode
We willen dat u tevreden bent met uw aankopen bij Orion Computerworld.Het kan echter voorkomen dat u zich vergist heeft bij uw aankoop of dat u niet tevreden bent over een product.
U kunt het product dan binnen 14 dagen retour sturen aan Orion Computerworld en gebruik daarbij het retourformulier.
Retourzendingen zonder retourformulier worden niet in behandeling genomen.
Het product dient compleet en in oorspronkelijke en deugdelijke verpakking te zitten.
Producten die beschadigd of gebruikt zijn, evenals hygiëne-artikelen zoals headsets en microfoons,
komen niet voor restitutie in aanmerking.
De kosten en het risico van het retourzenden zijn voor rekening van de klant.
De duur van de afkoelingsperiode is 14 dagen en geldt uitsluitend voor consumenten.
Indien een artikel bij het transport is beschadigd, dient dat binnen 24 uur te worden gemeld.
Een aantal producten komen niet in aanmerking voor tevredenheidsgarantie:
- Geopende/geïnstalleerde of geregistreerde Software/Games
- Geopende verbruiksartikelen
- Hygiëne-artikelen als headsets en microfoons
- Artikelen die beschadigd of incompleet zijn
- Artikelen die speciaal voor u gemaakt of besteld zijn
Terugbetaling
Bij retour zal het product gecontroleerd worden en bij akkoord zal per omgaande het verschuldigde bedrag op het bij ons bekende rekeningnummer teruggestort worden.
Download:
Retourformulier: downloadAlgemene voorwaarden: download